ستیای نازنینمستیای نازنینم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

چراغ خونه ی ما

واکسن 4ماهگی

1392/7/5 15:00
نویسنده : عاطفه
505 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنین من همه ی عشق و علاقه مامان بالاخره وارد پنجمین ماه زندگیت شدی ومن هرچی که بیشتر بهش فکر میکنم بیشتر ذوق میکنم وااااااااااااااای وااااااااااااااااایهوراهوراایشالا که صد ساله شی دخملیه شیرینمماچماچهمش روزارومیشمرم ومیگم وای کی میشه که تو به غذاخوردن بیوفتی آخ که چه حالی میده مامان جان جانان منننننننننننماچخلاصه که دیروز به همراه بابادانیال جونی رفتیم بهداشت برای واکسن شما .از یه طرف ذوق وشوق داشتم که میریم واسه قد ووزن از یه طرفم استرس واکسن ودرد وگریه وتب و..... روداشتم ولی خداروشکر موقع زدن واکسن یه کوچولو بیشتر گریه نکردی و بازم خدارو شکر تبم نکردی ولی خب غروب به بعد یه مقدار نا اروم شدی وهمش میخواستی تو بغل باشی ماچ خیلی میترسیدم که نکنه مثل واکسن دوماهگیت نظم خوابت بهم بخوره ولی خداروشکر اینطور نشد وساعت 10 شب باهم رفتیم خوابیدیییییییییییییییمبغلبغل واما اندازه های شماااااا  

وزن:7500                        قد:64                        دور سر:42         

فدای شما گلم بوس بوسقلبقلب

ستیا قبل رفتن به بهداشت

ستیا بعد از واکسن

فدای ذوق کردنتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khale joon neda
5 مهر 92 15:20
ba didan axa koli zogh kardam eshgham ziba shode



مرسی مامان جونم چشمات زیبا میبینهههه
خاله مینا
6 مهر 92 21:58
ووووووی اون دستمال سرتو بخورم منننننن
مبارک باشه واکسن 4 ماهگیت



بالاخره اومدی؟
رومینا
7 مهر 92 15:22
ای جانم عزیزم . دختر قرطی ناز. واکسن زدن این فرشته ها واقعا یه عذابه من خودم تا چند روز بهم میریزم دلم طاقت نداره



من که ازیه هفته قبل استرس میگیرم
mehrnoosh
20 مهر 92 9:28
azizaaaaaaaaaaaaam harchi migzare bishtar shabihe khodet mishe ati...
bebusesh b danial ham salam beresun



واقعاا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسیییییییی..سلامت باشی
سحر
1 بهمن 92 23:36
عزیزمممیییییییییی! خداروشکر که واکسنی اذیتت نکرد خاله جون! کاش منم یه دختر ناز مثل شما خدا بهم بده یه روزی! رادمهرم شنبه باید بره واسه واکسن 4 ماهگیش... خاله اش واسش دعا کن اذیت نشه!
عاطفه
پاسخ
ایشالا که اذیت نمیشه عزیزم