ستیای نازنینمستیای نازنینم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

چراغ خونه ی ما

کولیک

1392/5/16 0:01
نویسنده : عاطفه
392 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز نتونستم بیام چون دخملیه ما شبا تا 7 صبح بیداره وگریههههههههههه روزاهم بی طاقت وبه شدت بغلییییییی و من هم اکنون یک مادر خسته ام که از نواحی مختلف بدن دچار گرفتگی هستم والبته بسیییییی بیخوابافسوسخواب دکتر هم زیاد بردیمش خدارو شکر چیز خاصی نیست جز  کووووووولیک والبته یه داروی گیاهی داره مصرف میکنه که فعلا افاقه کرده تا ببینیم خدا چی میخوادخنثی  آخر این هفته هم داریم میریم شمال که من بسیااااااااااااار از این بابت مسرورم وفکر بهش خستگی هامو کمرنگ میکنهلبخند عکس زیاد جالبی نداشتم اما با درخواست مادر عزیزم که خیلی بی طاقت ستیا جونی هستن چندتا عکس جدید از عسلم میذارم...

 

 

 

 

دخملم انقدر تو خواب دستاشو تکون میده وبه صورتش میمیاله که در همون دقایق کوتاه خواب هم سریع بیدار میشه وگریههههههههههه.....بابا دانیالشم به ابتکار جالبی دست زد که میبینیدنیشخند                 

 

و

 

 ستیا بعد از حموم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mehrnoosh
17 مرداد 92 22:36
azizaaaaaaaaaaaaaaaaaam delam barash tang shode
ishalla umadi mibinamet
doosetun daram


زهره مامان بارسین
19 مرداد 92 13:03
عافیت باشه خوشگل خانوم ایشاا... مشکل دل دردت هم زود خوب شه عزیز دلم . سفر خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنید ماچ]




مرسی عزیزم جاتون خالی هوای شمال عالیهههههماچ]
خاله مینا
20 مرداد 92 10:34
وای جیگر اون لباشو برممممم من چقدر ناس شده دخملم
دست باباش درد نکنه با این نو آوری هاش



mersi azizam...
مامانی درسا
4 شهریور 92 20:25
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم



مرسی عزیزم
زهره مامان بارسین
6 شهریور 92 12:14
مامانی کجایی ؟ چرا عکس فرشته کوچولو رو نمی زاری ببینیم ؟



سلام عزیزم من شمال بودم تازه یه دوساعتی هست برگشتم حالا میام با عکسای جدید
عسل
8 شهریور 92 12:55
خدا قوت مادر!!
خوش به حالتون . به هر کی سر زدم یا رفته مسافرت یا از سفر برگشته .دلم آب شد.من مسافرت می خوام.



آخیییییی عزیزم خب توهم پاشو برو یه حالی به خودتو نی نی فندوقی بده واسه اونم خوبه هاااااااااا
زهره مامان بارسین
14 شهریور 92 12:56
مامانی چرا عکس نمی ذاری ؟ ما منتظریم



ازدست این دخمللللللللللللللل..هنوزوقت نکردم