ستیای نازنینمستیای نازنینم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

چراغ خونه ی ما

ستیا خانوم

1392/1/28 23:40
نویسنده : عاطفه
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام...دخمل گل مامان چطور مطورایییییییییی؟خوبی ؟مامانی که خیلی خوشحاله.. همش تقویم جلومه وهی روزارو میشمارم ...هی میگم چند روز دیگه مونده..وای که چقدر واست ذوق دارم...این روزا که میرفتم واسه خرید سیسمونی شما خدا میدونه که چقدر ذوق میکردم که شما دخملیییییییی...آخه این همه لباسای خوشمل دخترونه هست اینهمه گیره های ناز نازییییی ...اگه پسربودی که نمیتونستم واست اینارو بخرممممممممممممهوراهوراهورا      خلاصه جونم واست بگه از این دوهفته ای که نبودم..25 فروردین تولد بابادانیال جونی بود ومامانش اینا واسه بابایی جشن تولد گرفتن خونه خودشون.که از همین جا دوباره به دانیالم تبریک میگم عزیزمقلب                                                                                                                                                                                                                                                                هفته پیش بعد از مدتها گشتن وگشتن وگشتن بالاخره من وبابایی به یه نظر مشترک رسیدیم برای اسم شما..وای نمیدونی که چقدر ذوق زده شدمخیال باطلاین اسمو من قبلا تو اینترنت پیداکرده بودم که بالاخره من ودانیال روش به توافق رسیدیم آخه هم یه اسم جدیده که فراوونیش تو ایران 189 تاست هم با معنیه وهم لقب حضرت معصومه هم بوده ...خلاصه این اسم(اوستایی ..پهلوی)به معنی دنیا روزگار جهان هستی وبانوی بلند مرتبه ونجیب هست...امیدوارم حضرت معصومه همیشه پشت وپناهت باشهماچواییییییییییی میبینی انقدر ذوق زده شدم اسمتو ننوشتمممممممممممژهواما اسم شمااااااااااا (ستیا...SETIYA)هوراقلبابله                                                                                                         واما خبر خوب بعدی اینه که وسایل سیسمونیتو کم کم داریم میچینیم ...فعلا کمدو فرش و عروسکا و وسایل بهداشتیو پوشک ولباستو چیدم  یه سری وسایل دیگه ت که همین هفته میرم میخرم انشاا... یه سری خریدای دیگه تونم خاله ندا که میاد پیشم میارهههههههههه....خلاصه نمیدونی تا همین جاش با چه ذوق وشوقی من وبابا دانیال کمدتو چیدیم وچقدر قربون صدقه تون رفتییییییییییمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان
30 فروردین 92 0:49
ای جون دلم.مبارکت باشه وسایل خوشکلت خاله جونم مامان عاطفه ما منتظر عکس های سیمونی هستییییییییییییییم ایشالا به زودی و به سلامتی بیای تو بغل مامان باباییت این شکلی
خاله مینا
16 اردیبهشت 92 23:21
ای بابااااااااااااااا خب بیا یه چیزی بنوییییییییس



انقدر درگیر بودم که نگوووووووووو اصلا وقت نشد حالا میام میگم
عسل
21 اردیبهشت 92 17:40
سلام.وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم زودتر عکس نی نی تو ببینم.خوشحال میشم بهم سر بزتی



سلام مرسی عزیزم ...حتما سر میزنم
خاله مینا
22 اردیبهشت 92 0:58
وای چی شدسسس؟؟؟