ستیای نازنینمستیای نازنینم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

چراغ خونه ی ما

تولد بابا دانیال

1393/1/25 23:45
نویسنده : عاطفه
631 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد دانیال بود و من یه بار دیگه بهش تبریک میگم امیدوارم که صد سال زنده باشی عزیزمقلباینم اولین تولد دانیال در جمع سه نفرمون وبا حضور عسل خانوممون بودقلبقلبصبح زودتر پاشدم که به خونه و خودم وستی برسم بعد هم زنگ زدم غذا سفارش دادم که آوردن وبعدش باستیا خانومم رفتیم کیک خریدیم از سر کوچه و برگشتیم ... دوست داشتم خودم کیک بپزم ولی با این وروجک خانوم مگه میشههههههههابروخلاصه میخواستم وقتی دانیال از سرکار برگشت با یه میز عالی و پر از شمع و غذا وکیک و صد البته کادو سوپرایزش کنم ولیییییییییییی دنی بعد از اداره مستقیم رفت دکتر چون گردنش گرفته بود خلاصه من وستی حاضر و آماده ... دنی تا بره دکتر و بعد داروخونه و بعد آمپول بزنه و بعد پوشک بخره وتااااااااااااااااااا بیاد دیگه  خلاصه از اون میزی که در نظر داشتم براش بچینم فاصله گرفتم چون یهویی اومد وخلاصه لپ مطلب اینکه اونطوری که میخواستم نشد ولی خب بازم خوب سوپرایز شد عزیزممممممممماچهورا                                                                                           

 واما بگم از ستیا خانوم که اینروزا شیطونتر و صد البته شیرینتر از گذشته شده وای که از شیرینیش هرچی بگم کم گفتم فکر میکردم بچه ها وقتی دندون در میارن دیگه زیاد شیرین نیستن امااااااااااا واقعا اشتباه میکردم و ستیا هر روز بیشتر  شیرین میشه و منم محکم بغلش میکنم یه ماچ آبدار از لپاش میگیرم و اونم از ذوق یه خنده تحویلم میده ومنم که دوبارههههههههههه بغلش میکنم وفشاااااااااااااااااااارماچقلب

دختر مهربون من وقتی بهش نون یا بیسکوییت میدیم یه ذره خودش میخوره یه ذره هم میذاره تو دهن ما ماچآفرین دخملیه مهربون مامانتشویق 

اینروزا هم کارش شده سرک کشیدن در کمد آشپزخونه یعنی نمیدونم این نی نی ها چی از جون آشپزخونه میخوان انقدرم سرگرم میشه با وسایل آشپزخونه که با اسباب بازیای خودش نمیشهبغل 

یه کتاب واسش خریدیم که عکس حیوانات توشه وماهم براش ورق میزنیم وهر حیونی رو بهش میگیم وصداشو در میاریم بعد حالا تا میگیم گاوه میگه ماما سریع میره کتابو میاره و ورق میزنه خیلیم کتابشو دوست داره قربونش برمماچ

یه کفش سوت سوتکی دنی واسش خریده پریروز آوردم که تشویق بشه به راه رفتن تا پاش کردم چنااااان ترسید که سریع در اوردم گذاشتم زیر مبل بعد از یه ساعت دیدم صداش میاد که داره حرف میزنه (موقعه هایی که یه چیزیو میبینه که ازش میترسه همونجا میشینه با دست بهش اشاره میکنه وبا زبون خودش باهاش حرف میزنه ) منم پیش خودم گفتم چی دیده که ترسیده برگشتم دیدم هی سرشو خم میکنه و داره زیر مبلیو میبینه که کفشه اونجاسسسسسسسشیطان

چه بهت میاد عزیزممممممقلب

 

 

میز تولد قبل از روشن شدن شمع هاااااااااا

 

 

ستیای مامان در حال چشمک زدنمژه

 

 

داره به حرکات بابا دانیالش میخندهخنده

 

 

وقتی بابا دانیال میره که بخوابه... وقتی از خونه میره بیرون هم همین آش هست و همین کاسهمتفکر

 

 

فضولی تو کابینتعینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

رومینا
26 فروردین 93 19:43
تولد همسری مبارک باشه امیدوارم که در کنار هم سالهای سال روزهای خوشی رو بگذرونید. نازشوووووووووووووو قربون . براش اسپند دود کن . رادوین هم اولین بار از صدای سوتش ترسید بعد ما سوت دمپایی رو دراوردیم راحت شد
عاطفه
پاسخ
مرسی رومینا جونشاید منم همین کارو کردم شایدم بزرگتر شه خوشش بیاد و دیگه نترسه آخه هنوز واسش بزرگه
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:09
خیلی مبارک باشهنی نی عسلی چ نازه قربون خنده هاش
عاطفه
پاسخ
مرسی مامان محیا جون
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 22:10
وای خداجونم خیلی نازی.صدقه براش بردار خواهرم
عاطفه
پاسخ
ناهيد
27 فروردین 93 15:31
مبارك باشه ان شاالله به سلامتي اميدوارم همه در كنار هم تولد صَد سالگي بابا دانيال رو جشن بگيرين و اما ميخورم اين لپ هاي خوشمزه ستي جونم رو ببوسش هوار تا
عاطفه
پاسخ
انشاا... عزیزمممنونم ناهید جون آراد جونمو ببوس
elahe
27 فروردین 93 16:28
slm aval tavalode agha danial tabrik mgam albate alan baraye tabrik goftan dir shode enshaallah salhaye sal baraye shoma hamsari kone va baraye setia joooooon pedari...vay k ghorboone on ashkat beram harche zudtar biayn shomal montazerim
عاطفه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم...دیر نشده ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست
مامان طاها
27 فروردین 93 21:23
سلام عزیزم.عروسم چه بهش روسری میاو.قربووووووووووونش که اینقدر نازه.تولد باباش هم مبارک.آپم
عاطفه
پاسخ
مرسی عسل جونم
خاله ندا
27 فروردین 93 22:49
الهی بگردم خاله جونمو که اینقدر بزرگ شده...انشالله سالهای سال کنار هم به خوشی زندگی کنین
عاطفه
پاسخ
منونم خواهر جونمممممممم
مامان مینا
27 فروردین 93 23:35
تولد همسر مبارک باشهوای عزیزم ستیا گلی چه ماشالا خانوم شده .عروسکککک
عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزمراستی ما خیلی وقته منتظر عکسای جدید کارن جون هستیممممممم
خاله مینا
28 فروردین 93 14:13
وای خدا بمیرم بچه چه استرسی داشته.فک کنم دیگه تا عمر داره کفش نپوشه اون چشمکتو بخورم منننننننن
عاطفه
پاسخ
پس برگشتین به سلامتی بیا از خاطرات سفر بنویس و عکس بذارررر
محمدحسین
28 فروردین 93 16:10
ان شاالله صدسال به این سال ها......فدای اون شیطونی هاش....روزبه روزبامزه ترمیشه.....فدای اون خنده هاش بشم.....دلم براش یه ذره شده
عاطفه
پاسخ
خدانکنهمرسی که سر زدی
اعظم مامانه زهرا
29 فروردین 93 10:40
عزیزم اره مامان عاطفه در تدارک تولد هستم اما یه تولد کوچولو و جمع و جور
عاطفه
پاسخ
به سلامتی عزیزم منم میخوام تولد بگیرم
مامان آیهان کوچولو
29 فروردین 93 19:42
سلام عاطفه جون.چه خوب که وبتو دیدم.از دو جهت خوشحال شدم یکی اینکه یه دوست همسنو سال واسه پسرم پیدا کردم از طرفی تولد خودم با سیتا جون یه روزه سیتا خانومی خیلی نازه خدا حفظش کنه اگه مایل بودی به ما هم سر بزن.
عاطفه
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم از آشناییتون عزیزم حتما سر میزنمولی متاسفانه الان هرچی میزنم صفحه تون واسم باز نمیشه
رومینا
30 فروردین 93 14:08
عاطفه جون . اگر خواستی بری برای لیزیک حتما برو بیمارستان نور که تو خیابون ظفر بالاتر از ولیعصر هست برو . کلینیک نور که تو مطهری هست دستگاه و تجهیزاتشون قدیمی تر هست هزینه بیمارستان نور بیشتر ولی . ما چون بیمه تکمیلی هستیم برام مسئله ایی نبود . کل عمل رو به ما گفتن 2 میلیون 300 هزار تومن . . 700 تومن رو خودمون میدیم 1600 بیمه میده . فقط ته دلم یه دره میترسم بعضی میگم نکن خطرناکه ولی دیگه خسته شدم از عینک 19 سالهه که عینک میزنم از 7 سالگی
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:58
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
عاطفه
پاسخ
به به خیلی زیبا بود برای شما هم مبارک عزیزممممممممم
زهره مامان بارسین
12 اردیبهشت 93 15:14
تولد همسری مبارک می بینم مثل من متولد فروردین هستن . فروردینی ها همشون ماهن . ماشاا... چقدر رنگ زرد به ستیا جونم می یاد از طرف من خیلی ماچش کن این وروجک رو
عاطفه
پاسخ
صد البته که ماهن گلن
زهره مامان بارسین
12 اردیبهشت 93 15:15
راستی یادم رفت بگم دندونای بارسین هم دقیقا مدل دندونای ستیاست . فکر کنم این دو تا با هم مسابقه گذاشتن
عاطفه
پاسخ
عزیزمنننننننننننن
مامان ارمیتا
31 اردیبهشت 93 7:55
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
عاطفه
پاسخ
مرسی خاله جون