ستیای نازنینمستیای نازنینم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

چراغ خونه ی ما

تولد عید شما مبارککککک

1393/1/2 22:10
نویسنده : عاطفه
658 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سال جدید هم اومد اونم چه سالیییی لبخندسالی که با ستیای عزیزم شروع بشه وای که چه سالی بشهههههههوراانشاا...که سال خوبی باشه پر از شادی و خوشحالی و صد البته که سلامتیقلباین اولین عید دخمل ما بود الهی که هزاااااااااار تا دیگه از این عیدارو ببینی مامان جونم امیدم عشقم وای که عید چقدر با وجود تو زیباترهقلبماچخدایا شکرتقلب                                                   البته امسال سر سفره هفت سین ما 4 نفر بودیم بله خاله جون ندا هم در کنارمون بود چون عمو میثم رفت و ماهم که تنهاااااا گفتیم بیاد تا چهار نفره عیدو جشن بگیریمبغلهمزمان با شروع سال نو دخمل ماهم ده ماهگی رو پشت سر گذاشت و 11 ماهه شد وای فقط دو ماه دیگه مونده تا این شیطون بلای ما یک ساله بشههههههخیال باطل و حالا میتونم غذای سفره بهش بدممممممم خیلی خوشحالمهوراشب عید بهش سبزی پلو ماهی دادم که دوست داشت امروز صبح هم کره پنیر و مربا دادم که اونم دوس داشتقلبخیال باطلهورااینا جزو آرزوهای من بوداااااااااا که بهش غذای خودمونو بدم حالا در همین اول سالی اولین آرزوم براورده شدنیشخندخیال باطلقراره به زودی با خاله ندا بریم شمال و بابا دانیال هم چند روز بعد به ما بپیونده لبخند          امیدوارم عید به همه خوش بگذرهههههههقلب

خاله جونیا عیدتون مبارکقلب

 

 

تازگیا زبونشو در میارهزبان

 

 

زیباترین سین سفره ی هفت سین ما... ستیاااااااااماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محمدحسین
2 فروردین 93 22:28
سلام بازم سال نوروتبریک میگم...فدای این نینی کوچولوی خوشگل بشم عکساشوکه دیدم دلم براش یه ذره شد....ما بی صبرانه منتظرتونیم شمالم که خیلی سردشده....ستیاجونوازطرف من ببوسش
الهه
3 فروردین 93 12:47
الهی قربونت برم عزیزم ک انقدرزیبایی خیلی دلم برات تنگ شده عسلم زودتربیابووووووووووووووووووس[گل
عاطفه
پاسخ
مامان مینا
3 فروردین 93 13:42
ای جان عزیزم عروسک خوشگلچه تیپی زده شیطونایشالا که سال خوب و خوشی رو داشته باشید
عاطفه
پاسخ
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:21
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
عاطفه
پاسخ
عیدشماوپوریا جون هم مبارک
اعظم مامان زهرا
11 فروردین 93 12:21
سلام سال نو مبارک من آپم ممنون میشم اگه بیای
رومینا
15 فروردین 93 8:46
نازشووووووووووو قربون . چه سفره هفتسین خوشگل موشگلی خوش به حالتون میرید شمال . ما به خاطره شلوغی منصرف شدیم
ناهيد
15 فروردین 93 9:39
عاطفه عزيز و ستيا جونم چقدر خوشحالم كه سالتان را انقدر خوب شروع كردين ارزو ميكنم امسال همه ارزو هاتون بر أورده بشه
خاله مینا
15 فروردین 93 11:38
ای جااااااااااااااان قدتو برم منننننن که وایسادی خاله زود بیا عکس بذار دوبارهههههه
اعظم مامان زهرا
18 فروردین 93 18:59
ممنون خاله.انشاالله قسمت شما هم بشه
زهره مامان بارسین
12 اردیبهشت 93 15:05
واییییییییییی چه عکسای خوشگلی .بالاخره فرصت کردم بیام و بهتون سر بزنم امیدورم از من نرنجیده باشید از وقتی از سفر برگشتیم کلی کار داشتم بعلاوه کمی هم دپرس به دلیل دوری از خانواده . ایشاا... همیشه به شادی . ماشاا... ستیا جونم چه خانومی شده . عاطفه جون واقعا شرمنده دیر اومدم
عاطفه
پاسخ
این چه حرفیه ... شما همون عکسای بارسین جونو میذاری ما راضیم